לבנדר- לא מה שחשבתם


הוא מטפל בכוויות, מרגיע כאב בטן, משפר את מצב הרוח ומרגיע. וזה לא הכל.

תגידו שלום לצמח הלבנדר!

1. עזרה ראשונה לעור. שמן לבנדר יעיל מאוד בכל הנוגע לפצעים, כוויות, עקיצות, פצעים, אקנה, פסוראזיס, חתכים וצלקות. השמן מזרז את הריפוי של רקמות העור ומצליח לעצור דימום בכמה שניות. באזורים קטנים ניתן לטפטף ישירות מהשמן לאזור הפצוע, ובאזורים גדולים (כוויות גדולות, לדוגמה) ניתן לשים כמה טיפות של שמן לבנדר בתוך שמן זרעי ענבים או שמן שקדים ואז למרוח על העור.

2. מקל על כאבי אוזניים. יש לחמם מעט שמן זית ולהוסיף לו 3-5 טיפות שמן אתרי לבנדר, לחכות שהשמן יתקרר קצת לספוג עם צמר גפן ובעדינות להכניס לאוזן. במרבית המקרים יש הקלה די מיידית. מתאים לשימוש גם אצל תינוקות וילדים.

3. מרגיע את הנפש. שמן לבנדר מרגיע מאוד ועוזר במצבי לחץ, מתח, חרדות, היסטריה וחוסר שקט נפשי. השמן יעיל גם למקרים של נדודי שינה שכן הוא משפיע על מערכת העצבים ומרגיע.

4. להרגעת הבטן. שמן לבדנר מקל גם על בעיות במערכת העיכול- כאבי בטן, נפיחות, התכווצויות וגזים.

5. נגד כאבי ראש. שמן לבנדר מצוין לכאבי ראש, במיוחד כאלה שנובעים מלחץ. ניתן לטפטף שתי טיפות ולעסות באזור הרקות. אם אתם סובלים מכאבי ראש באופן תכוף- כדאי לכם להחזיק בקבוקון קטן בתיק.

6. לבנדר גם טוב לחיזוק מערכת החיסון משום שהוא מגרה באופן טבעי את המערכת החיסוני וממריץ אותה להתגונן מפני חיידקים, נגיפים ופולשים.
השימוש בו אינו יוצר זני חיידקים עמידיםלכן חליטת תה לבנדר (יחד עם הפרחים) תומך במערכת החיסון, ניתן גם לשים שמן לבנדר במכשיר אדים וכך "לטפל" בחיידקים הנישאים באוויר.

**לא רצוי לבלוע את השמן
**לא רצוי להשתמש בשמן יחד עם תרופות מרגיעות/ מרפות/ גורמות לישנוניות.

בתמונה- זר לבנדר שקטפו במיוחד עבורי 💖
שלכם, ליהי

השארת תגובה