מה זה טיפול טוב?

טיפול, זה הרבה יותר מ – רק טכניקה, זה הרבה יותר מ – איך לעשות עיסוי או איפה לגעת.
טיפול טוב יכול לפרק אותך מבפנים החוצה.
טיפול טוב מעורר בך הדים גם אחרי.

לאחרונה אני מפרקת יותר ויותר במובן הנפשי, הקליטה שלי מהירה, מדוייקת, אני שומעת את הנשמה מבעד לגוף מדברת אליי דרך הידיים, מעבירה אליי מסרים, ואני מתמללת אותה למטופל/ת.

אני יודעת מה הולך שם בפנים, אני רואה את המבט בעיניים, אני קוראת בין המילים ולפעמים קוראת את השקט שיש, אני שומעת ומקשיבה לנשימות ויודעת מה מסתתר מאחוריהן.
אני פשוט יודעת.
אני מניחה ידיים על המטופל/ת ופשוט יודעת, אני מתקשרת עם הגוף באופן כל-כך מדוייק ואינטימי עד כדי ריקוד שלי ושלו בלי שהמטופל/ת יהיו מודעים לכך.
אני לא יודעת להסביר איך אני יודעת, פשוט נפתח בי מין ערוץ של תקשורת אחר, צינור של מידע.
זה כאילו שכשאני מניחה עליכם ידיים אני מחוברת אליכם בהמון סיבי אור שיוצאים מכם אל כפות הידיים שלי, מלא חוטים דקים דקים שכל אחד מהם סוחב מטען, זכרון או רגש שאני יכולה לדלות ממנו מידע עליכם.
הסיבים האלו מחוברים לכל תא ותא בגוף שלכם ומשם אל הידיים שלי, זה ערוץ תקשורת אחר, ערוץ אנרגטי אחר, משהו שהעוצמה שלו גם מרגשת וגם מפחידה בו זמנית.

מרגשת כי זה עולם אחר שנפתח בפניי ומפחיד כי זה בא בעוצמות אדירות וזה גורם לי לחשוב למה עוד אני מסוגלת.

זה גדול ממני, זה חזק ממני ואני חייבת להוציא את המידע הזה ממני, חייבת לשתף ולדבר איתכם כדי לשקף לכם אותכם, כדי להיות לכם למראה וכי זו, הדרך לריפוי אמיתי.
בשבוע האחרון כבר פירקתי מבפנים חמישה מטופלים, חלק היו אצלי פעם ראשונה וחלק כבר מטופלים ותיקים.
ואם להסביר לכם מה קורה שם בחדר טיפולים אז תדמיינו שהיד שלי למרות שהיא על הגוף, נכנסת לכם ללב ולנשמה, מלטפת ומדברת איתה ואומרת לה:
"נו, ומה יהיה עם הלב שלך בסוף?
אני דואגת לך, את יודעת?!
אפשר לתת לך את הדבר שאת הכי זקוקה לו – אהבה, רכות וחמלה?!"
את מסכימה לי להישאר כאן איתך רגע ולקחת ממך את המטען?"
רק אז, אחרי שהיא נרגעת, כאילו להוציא אותה מבפנים, להחזיק אותה בשתי ידיים ולהראות למי ששוכב על המיטה כמה הנפש הזו עדינה, שברירית ויפה, ושכל מה שהיא רוצה עכשיו זה רק אהבה.
לנקות קצת אבק ולכלוך, למרק, לשייף, לנסוך קצת בטחון ואומץ, להגיד לכם שאתם לא לבד, אני פה וזה כבר שניים, והידיים שלי מושטות אליכם בכל זמן נתון -רק תקחו.
בסוף כל זה לזרות על הכל מלא מלא אהבה כי זו הדרך לרפא פצע פתוח ומדמם.

אני נכנסת לכם לנשמה, מוציאה אותה, מלטפת אותה ונותנת לה אהבה ואז, מחזירה אותה הרבה יותר רגועה ונינוחה למקום שלה.

אתם יוצאים מחדר הטיפולים המומים, זורחים, לפעמים עם זרמים בגוף בגלל כל האנרגיה שקיבלתם, במבט של "אני לא מאמין למה שקרה פה עכשיו" או "מה לעזאזאל קרה לי עכשיו?!", כי אף אחד, בטח לא בטיפול במגע, נכנס לכם לנשמה ולנפש בכזה דיוק, ראה את החלקים הרי כמוסים שלכם ועשה את מה שהיה צריך לעשות מזמן – רק לתת אהבה, להושיט לכם יד ולהגיד לכם "היי, הכל בסדר, אני פה".
נכתב מעומק ליבי לעומק ליבכם.
שלכם, ליהי 💜

השארת תגובה