עוד ✅ לרשימה שלי

רשימת הניצחונות שלי…

לפני יותר מעשור הלכתי למטפלת שנתנה לי עיצה מאוד טובה.
היא אמרה לי לרשום את כל הניצחונות הקטנים שלי על דף וכל פעם שאני מרגישה ״חסרת ערך״ ״לא יוצלחית״ ״לוזרית״ וכל ״הברכות״ האחרות אז פשוט להוציא את הרשימה הזו ולעיין בה וככה אני ארגיש יותר טוב וכיף עם עצמי.
לרשימת הניצחונות הזו התווסף מידי פעם עוד ניצחון כזה או אחר, כמובן שהניצחונות שלי – עבור אנשים אחרים הם פשוטים, קטנים אולי לא ממש משמעותיים, אך בשבילי כל אחד מהם הוא סימון ✅ גדול עבורי.
אתמול התווסף לרשימה הזו ניצחון ענק מבחינתי- זכיתי בבית המשפט לתביעות קטנות (היה לי ברור שאזכה- היו לי כל ההוכחות).

מבחינה אישית זה סוגר את הגולל על משהו- סופית.
מין אפיזודה מתמשכת, שהתחילה נחמד והמשיכה לא כ״כ נחמד, עד כדי הגעה לבית משפט- משהו שלא חשבתי שאגיע אליו בתחילה ולקראת הסוף לא רציתי- פשוט הבנתי שזה הכרחי, עבור שני הצדדים.
זה סגר לי פרק בחיים שהיה בלשון המעטה לא מוצלח.
דרך השינוי שעשיתי השנה הזו אני יכולה לומר שכל הדבר הזה לימד אותי כ"כ הרבה, גדלתי, החכמתי, התעצמתי והבנתי…. הבנתי מה אני לא רוצה בחיים שלי ובעיקר הבנתי מה אני **כן** רוצה בחיים שלי.

כן, הגיע לי לזכות (ואני אובייקטיבית לחלוטין, גם אתם תחשבו כך אחרי שתשמעו את הסיפור) מעבר לזה שזה כסף שמגיע לי, יותר מכל הגיע לי לסגור את הפרק הזה סופית ולהתחיל לחיות בלי הנטל הזה שרבץ לי על הכתפיים והלב במשך כ"כ הרבה זמן ולכן הוא מאגד בתוכו כ"כ הרבה דברים מעבר לניצחון "הטכני".

אז הוצאתי את הרשימה אתמול ועיינתי בה והוספתי לה עוד ✅
התחושה המדגדגת והטובה של הצלחה שיש לי מאתמול עד עכשיו בכל הגוף והחיוך שיש לי על השפתיים- שווים כל טיפת דם, יזע ודמעות שהיו לי בעקבות הסיפור הזה.

לי יש רשימה של ניצחונות שרק הולכת וגדלה, לכם יש אחת כזו? ואם לא, לא רצוי שתעשו אחת כזו?!

שלכם, ליהי

השארת תגובה