את מאוד מיוחדת, אחרת…

ביום שישי האחרון הגעתי לטיפול,
חשבתי לתומי שאני הולכת לטפל במטופל הקבוע שלי.
נכנסתי, התמקמתי, פתחתי את המיטה וסידרתי הכל.
להפתעתי הרבה בת זוגו אמרה שהיא המטופלת שלי להיום.
זו פעם ראשונה שראיתי אותה, היא הגיעה לטיול בן שבועיים מגרמניה אם אינני טועה, אז אין בינינו שום היכרות מוקדמת, בטח לא מקצועית.

איזה טיפול היה לנו.
10 דקות מתחילת הטיפול היא שאלה אותי : "את עושה גם רייקי, נכון?!" 😳 אחרי השוק הראשוני שקיבלתי אמרתי לה: "כן, איך את יודעת?" והיא אמרה לי: "אני מרגישה".
מאוד התרגשתי שהיא הרגישה אותי כך, במיוחד משום שלא התכווננתי ולא ביקשתי רייקי, מסתבר שזה כבר Built in אצלי והרייקי או אנרגיות אם תרצו פשוט זורמות ממני כנראה (אני סתם זורקת ניחוש) ואני אפילו לא שמה לב.

המשכתי בעיסוי הרגיל שלי, כלומר פירקתי לה את הצורה 😆 ראיתי שהיא סובלת ושאלתי אם היא רוצה יותר חלש, היא אמרה לי

"לא, את נוגעת בדיוק במקומות שכואבים וצריך לעשות להם עיסוי".
אחרי עוד 40 דקות היא אמרה לי: "את יודעת, כשבן זוגי אמר לי שאת מיוחדת לא האמנתי, אמרתי לעצמי מה כבר יכול להיות אחר? הוא כל כך צדק!"
ואני נמסתי מבפנים.
היא המשיכה: "אנחנו גרנו באסיה, והייתי הולכת כל שבוע – שבועיים לטיפול, במקומות ממש ממש נחשבים ויוקרתיים, הטופ של הטופ,
ולא קיבלתי כזה עיסוי, את מאוד מיוחדת, אחרת".
באותו רגע, הלב שלי נהיה שלולית – אם זה בכלל אפשרי.
אמרתי לה שאני מאוד מדוייקת בטיפול ואני יודעת את זה, נדיר שאני מפספסת, זה היתרון שלי.
אני מדברת עם הגוף, עם השרירים, יש לנו שפה משותפת שרק אני שומעת וזה תענוג.
אחרי שהיא התהפכה ונשכבה על הגב, היא שאלה מה קורה עם הזמן, כלומר איפה אנחנו ביחס של זמן הטיפול וכמה עוד נשאר, בחצי חיוך אמרתי לה שאנחנו כבר אוטוטו עוברים את השעה, היא ענתה לי בחיוך : "כן, זה מרגיש ככה" ואז הסברתי לה שאני מתייחסת לגוף כמכלול, אני לא יכולה לעסות חצי גוף, או רק רגל אחת או רק יד אחת, כי זה מרגיש טיפול "חסר", טיפול לא מאוזן.
היא יצאה כל כך מחוייכת מהטיפול כי כמובן שאחרי שפירקתי אותה גם הרכבתי מחדש והרגעתי עם רייקי, שהפעם, ביקשתי והתכוננתי אליו.

בסופו של דבר היא קיבלה טיפול שלם של שעה וחצי, ולי נשאר רק להודות על כל האורות שאני מקבלת, והדיוקים הנהדרים הללו והשיקופים הכה נפלאים ומופלאים בחיי 🙏🏻

השארת תגובה